Interessant voor:

De markt is groot en gretig. Denk aan huiseigenaren die hun eigen huis willen verduurzamen op het gebied van warmte- en koude-energie en elektriciteit. Om de nationale milieudoelstelling voor de woningbouw te behalen zullen per 2016 jaarlijks niet minder dan 200.000 (!) woonhuizen gerenoveerd moeten worden.

De doelgroep in drie groepen:

  • Grootschalige renovatie en nieuwbouw.
    Deze grootschalige aanpak biedt consumenten meer kansen geïntegreerde oplossingen toe te passen. Om een bestaand huis (Bijna) Energie Neutraal te krijgen is een flinke opgave, maar goed te doen door een combinatie van energiezuinig maatregelen te treffen. Ook de prachtige jaren 30-huizen blijken met een goede inspanning energieneutraal te maken met als gevolg een flinke comfortverhoging.
     
  • Nieuwbouw.
    Voor de nieuwbouw gelden steeds stringentere regel qua energieverbruik. Per 2020 komen deze woningen in de buurt van Energie Neutraal. Realiseer dat de huizen zoveel beter en lagere vaste lasten hebben dat dit flinke waarde gevolgen zal hebben voor huizen die niet vergaand aangepast zijn.
     
  • Kleinschalige renovatie.
    Consumenten die in stapjes het huis willen verduurzamen. Denk ook aan energieopwekking plus vervanging van afgeschreven (CV-)installaties, witgoed en talloze andere zaken. Bent u voorbereid, dan kunt u op moment van vervanging snel handelen en de beste energiezuinige keuze maken.

illustratie ter aankleding
Hoofdmediapartners editie 2016
  • logo Telegraaf
  • logo Metro
Geïnitieerd door:
  • logo Agnus Monti B.V.
Ambassadeurs editie 2016
  • logo Duurzame Huizen Route
  • logo Huis vol energie
  • logo Sterkin
  • logo Switch2Solar
  • logo Zonnekeur
  • logo Urgenda
  • logo Holland Solar
  • ODE Decentraal
Meld u nu aan voor de
nieuwsbrief en ontvang
10% korting! *)